11 Temmuz 2012 Çarşamba

Küçük Şeylerle Mutlu Olan Minik Elif

Sabahları vapurla işe gitmeye başladım. Ya ne güzel ne keyifli bir olaymış bu.. Hemen ritüelimi geliştirdim bile. Bir kere bu sayede yarım saat daha fazla uyuyabiliyorum artık. Yani uyanış saatim 06:00'dan 06:30'a terfi etti..Yarım saat deyip geçmeyin, o altıda çalan saati yarım saat ertelemenin hazzı çok az şeyde vardır. Kadıköy vapur iskelesinin yanındaki süper tost yapan büfeden tostumu ve sıkma portakal suyumu alıyorum, vapurun dış kenarına oturuyorum. Kulağımda müziğim, elimde tostum, diğer elimde Hürriyet açık telefonum, biraz gazete biraz manzara, mutlu ve püfür püfür geliyorum vapurumla.

Tek gerçekleştiremediğim vapur fantezim ise bu esnada ayaklarımı denizin içine sokabilmek. Yukarıda görülebileceği üzere bunu gerçekleştirebilmek için bacaklarımın iki metre falan daha uzun olması gerekiyor sanırım...Napalım, bu kadarı da güzel : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder